Íme az első elektromos Suzuki, akár Esztergomban is gyárthatják
A japán gyártó tisztán elektromos hajtásláncú újdonsága körülbelül akkora, mint a Magyarországon készülő S-Cross.
A japán gyártó tisztán elektromos hajtásláncú újdonsága körülbelül akkora, mint a Magyarországon készülő S-Cross.
2023 elején a Vitara és az S-Cross is drágább lett, utóbbi legjobban felszerelt példányai már 13 millió forint felett járnak.
Városban és autópályán is kipróbáltuk az immár halk elektromos suhanásra is képes új hibrid S-Crosst. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal és a fogyasztási eredményekkel.
Az S-Cross és a Vitara esetében is árat emelnek, a lágyhibrid és a normál hibrid modellek egyaránt drágulnak.
A GLS Maybach abszolút egyedi megjelenést biztosító kéttónusú fényezésének alaposan megkérik az árát.
Mutatjuk, hogy pontosan mely modellekre vonatkozik a japán cég termékvisszahívási kampánya.
A vákuumszivattyú visszacsapó szelepét ingyen cseréli a Suzuki az összes érintett autón.
Az Esztergomban gyártott Suzukiknak ismét megemelték az árát, a fullos S-Cross listaára már bőven átlépte a 13 millió forintot.
A japán gyártó kompakt szabadidő-autója kétféle hibrid hajtáslánccal készül.
Tökéletes toborzóvideót forgatott a rendőrség.
A japán gyártó magyarországi üzemében hamarosan egy új normál hibrid modell gyártásába vágnak vele, a későbbiekben pedig tisztán elektromos kocsik is készülhetnek itt.
Mindkét Magyarországon gyártott Suzuki árát megemelték.
Ha így haladunk, akkor az S-osztályos Maybach alapára idővel a 100 millió forintot is elérheti.
Ennek a remek egészségi állapotnak örvendő régi luxusautónak nem a fogyasztása, hanem a lökettérfogata 6 liter.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.
A két hazai gyártású modell mellett az egyik import típus ára is emelkedett.
Az új Suzuki Vitarát teszteltük.
A S-Cross és a Vitara ára is közel félmillió forinttal emelkedik.
A külső megjelenése és az utastere nem változott, ellenben a hajtáslánca teljesen megújult a Vitarának, melynek ára most először karcolja meg a lélektani 10 millió forintos határt. Meghajtottuk a gyengébb, lassabb és kevesebbet fogyasztó új Suzukit.
A már hetek óta gyártásban lévő új Suzuki szabadidő-autó a jövő héttől lesz rendelhető – jövünk az árakkal és egyéb információkkal.